Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 241-250 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
Jan 15, 2024
Dec 8, 2023
107
https://www.dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51721
Edition name | Date |
---|---|
Konferencje prasowe wybranychpolskich partii politycznych.PR czy narzędzie marketingu politycznego? | Jan 15, 2024 |
Sokół, Wojciech (1960-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Skrzydło, Wiesław (1929- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Seidler, Grzegorz Leopold (1913-2004). Red.
Żmigrodzki, Marek Sokół, Wojciech (1960-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zenderowski, Radosław (1974-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)