Artykuł w: Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, 2 (2021), strony 339-356 ; tytuł równoległy: Opodatkowanie influencerów korzystających z Instagrama ; Streszczenia w językach angielskim i polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, 2 (2021)
4 mar 2025
15 paź 2021
267
https://www.dlibra.umcs.lublin.pl/publication/44815
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Radvan, M., Taxation of Instagram influencers | 4 mar 2025 |
Lipińska, Agata Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Latoch-Zielińska, Małgorzata. Monika Gabryś-Sławińska, Robert Westerfelhaus. Redaktor Robert Westerfelhaus. Redaktor
Andrzejewski, Adam (pedagogika). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Ślusarska, Renata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Pers Łukasz
Polskie Towarzystwo Ochrony Prawa Autorskiego
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.