Bibliografia na stronie 290. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 4 (2018), strony 275-291 ; Język emocji Strony 275-291 ; tyt. równoległy: Love in the perspective of children from schools working on the basic of M. Montessori's pedagogy vs. those working on the basic of the traditional one
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 4 (2018) ; Język emocji
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Aug 6, 2021
Oct 8, 2019
97
145
https://www.dlibra.umcs.lublin.pl/publication/35523