Tyt. równol.: Psychosocial functioning of children with learning disabilities ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 20 (2007), s. 189-201 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 20 (2007)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 22, 2021
Dec 17, 2015
1 905
1919
https://www.dlibra.umcs.lublin.pl/publication/24621
Edition name | Date |
---|---|
Oszwa, Urszula - Funkcjonowanie psychospołeczne dzieci ze specyficznymi zaburzeniami rozwoju umiejętności szkolnych | Apr 22, 2021 |